Home > Консалтинг, Менеджмент > Примеры моделей бизнеса и бизнес-процессов

Примеры моделей бизнеса и бизнес-процессов

January 2nd, 2012

Примеры моделей бизнеса и бизнес-процессов

Модель бізнесу української приватної нейрохірургічної клініки

Забезпечити лікування пацієнтів з нейрохірургічною та ортопедичною патологією різної складності (включаючи складні випадки) оперативним шляхом, використовуючи альтернативні сучасні технології, кредитну підтримку та доступ до спонсорів

Забезпечити доступ, впровадження та використання сучасних світових технологій нейрохірургії та ортопедії

Розвивати партнерство з лікарями – ”постачальниками хворих”, підвищувати медичну обізнаність населення України

Встановити діагноз, визначити підхід до лікування, відповідального

Підготувати пацієнта, родичів та команду, обладнання до операції

Ліквідувати патологію та біль через оперативне втручання

Забезпечити післяопераційну реабілітацію та лікування пацієнта

Забезпечити супровід пацієнта та родичів до повного одужання

Модель бізнесу англійської приватної нейрохірургічної кліники

Покращити здоров’я населення північно-західної частини Лондонa за допомогою:

а) створення сучасної лікувальної інфраструктури для проведення оперативних втручань для провідних лікарів-консультантів Британії та

б) забезпечення комфортного та сприятливого середовища для одужання пацієнта

Розвивати партнерство з лікарями-консультантами, відібрати наиефективніших

Забезпечити лояльність потенційних пацієнтів та “постачальників хворих”

Забезпечити встановлення діагнозу та стратегію лікування

Забезпечити дошпитальну “логістику” та прийом пацієнта

Підготувати пацієнта до операції, забезпечити його обізнаність

Забезпечити виконання операції

Забезпечити післяопераційне одужання

Організувати постійний зв’язок пацієнта з лікарем-консультантом

Порівняння місій бизнес-процессов (основні)

APQC (2004)

Шпиталь “Здоров’я”, Україна

Parkside Hospital, UK

Інжинірингово-будівельна компанія

1.Розробка візії та стратегії 1. Розвивати стратегію Групи/СБО/БО (бізнес- планування включно)
2.Розробка продукту та послуг 1.Забезпечити доступ, впровадження та використання сучасних світових технологій нейрохірургії та ортопедії 1.Розвивати партнерство з лікарями-консультантами, відбирати найефективніших 2. Розвивати концепцію та методологію комплексного Продукту
3.Позиціонування та продаж продукту і послуг 2.Розвивати партнерство з лікарями – ”постачальниками хворих”, підвищувати медичну обізнаність населення України 2.Забезпечити лояльність потенційних пацієнтів та “постачальників хворих”; 3. Сформувати лояльність стейкхолдерів ринку. Ввести ДП в Ринок
4.Доставка продукції та послуг 3.Встановити діагноз, визначити підхід до лікування, відповідального;4.Підготувати пацієнта, родичів та команду, обладнання до операції;5.Ліквідувати патологію та біль через оперативне втручання;

6.Забезпечити післяопераційну реабілітацію та лікування пацієнта;

3.Забезпечити встановлення діагнозу та стратегію лікування;4.Забезпечити дошпитальну “логістику” та прийом пацієнта;5.Підготувати пацієнта до операції, забезпечити його обізнаність;

6.Забезпечити виконання операції

7.Забезпечити післяопераційне одужання

4. Зрозуміти технологічні та економічні процеси Клієнта. Сформувати проектне рішення.5. Впровадити технологію якісно та вчасно
5.Управління роботою з клієнтами 7.Забезпечити супровід пацієнта та родича до повного одужання 8.Організувати постійний зв’язок пацієнтів з лікарями консультантам 6. Продовжити строк служби технології (сервісне обслуговування)

Порівняння місій бизнес-процессов (забезпечуючі)

APQC (2004)

Інжинірингово-будівельна компанія

6.Створення та управління людськими ресурсами Створити умови для залучення кращих фахівців, забезпечити готовність основного персоналу виконувати поточні завдання та розвивати Групу
7.Управління інформаційними технологіями та знаннями Забезпечити підтримку і розвиток інформаційної системи Групи
8.Управління фінансовими ресурсами Забезпечити достовірною інформацією, фінансовий контроль розвитку бізнесів Групи, інвестування до компаній, захист активі власників
9.Придбання, створення та управління власністю
10.Управління безпекою навколишнього середовища
11.Управління зовнішніми зв’язками
12.Управління змінами та покращеннями

Фокуси: ієрархічний та процес ний

Проблема – працівники

Працівники

Я роблю свою роботу

Я розумію свою роботу

Вимір роботи працівника

Змінити працівника

Можна завжди знайти кращого працівника

Контроль за працівником

Не довіряти нікому

Хто зробив помилку???

Забезпечення свого результату

Процес є проблемним

Люди

Допомогти виконати задачу

Я розумію, як моя робота вписується в загальний контекст

Вимір результатів процесу

Змінити процеси

Можна завжди покращити бизнес-процессы

Розвиток працівника

Ми всі в одному човні

Що дозволило зробити помилку???

Забезпечення задоволення клієнта.

Принципи управління процесною організацією:

Принцип роботи – в командах

Відкомунікована стратегія на всіх рівнях

Передача повноважень на всі рівні

Комунікації як елемент культури

Безперервні покращання

Фокус на споживача

Процесна организационная структура

Новий операційний принцип: “Якщо я можу Вам розповісти як треба робити, то Ви мені не потрібні для того щоб це робити”.

Характеристики роботи в новому середовищі:

Має бути розуміння “великої картинки” – бізнес-цілі, потреби клієнта, структуру процесів

NVA роботи відкинуті, робота є більш інтенсивною.

Відповідальність за результат, прийняття рішень, персональна автономія.

Консалтинг, Менеджмент

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.
You must be logged in to post a comment.